Nuffnang Ads

Friday, September 30, 2011

MESEJ

Aku xtaw kenapa aku masih terbayang2 mesej yang aku bce tempoh hari. Aku pun xtaw kenapa, sejak akhir2 ni,.mesej yang aku baca tuie slalu b'main2 di dalam pale otak aku nie. Aku pn dg naik pelik dah. Sebenar ye aku malas nk pkir hal nie. Tapi,aku pn xtaw la knpe bnde yang aku xnk pkir,akan slalu  kua dalam pale otak aku nie ha.. TENSION toi la..
Dan bila aku lepak ngn diaowg aku mesti teringat akan mesej uh gak. Aku xleyh pandang muka pwg yang sent mesej uh,. Aku mesti terbayang kan mesej uh.  Ntah bape lame la "bnde" nie dapat aku lupakan sepenuh nye. Yang pasti, mesti akan masa yang agak panjang.
perkara ini juga membuatkan aku teringat masa skola dulu. Kawan aku menipu aku. Tapi, itu aku xamek peduli sgt. tapi nie mmg makan dalam.
Andai kata,korang xske aku,ckp jela.. Xperlu kata aku "BETINA SIAL". Kalo dulu kowg rse aku nie betine sial,knp kowg kawan ngan aku?? Kenapa?? Kenapa buat aku mcm nie? Kalau kowg xpuas aty ngn aku,ckp jela. Xperlu la ckp blakang. yang sowg lagi pun sme.,dulu ckp lain,skg lain.
Aku mmg ditakdirkan xde kwn sejati agak ye dalam hidup aku..
hurm.....

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^