Nuffnang Ads

Saturday, November 5, 2011

Selesai Suda..

Hahaa.,gara-gara g Mydin dulu nak cari barang,. Ayam dh habis.. Macamana nak buat rendang ayam? Sok dah nak raya. Cari ayam sampai ke Paya Jaras,ada tapi ayah kata cam dh lama and tak elok. Ada pun orang yang amek untung lebih. Ayam yang harga ye RM9 lebih je,jadi RM14. Gila bengang la ayah..hahaa. kelakar pon ada. Nasib la ayah dapat gak beli ayam pencen nye yang nak di buat rendang. Ntah dia beli katne ntah. Ayah g beli ngan adik aku. Akhir nye,rye sok ada gak la rendang kitaowg.. Dengan bersarapan kan roti canai ngan teh O ais yang aku share ngan ibu aku,kitaowg pun membuat rendang dan ayah plak psang pe bnde tah.. bagi nak kemaskan wire (wire utk Unifi) yang berserabut,kitaowg lupa pasal lunch..kitaowg lunch pukul4 petang. Gila lambat la. Xpenah ag aku kat umah nie,lunch lewat ginie. Selalu ye time kat PD je aku mam lambat. Kadang uh mam malam terus.

Ini lah lauk tengahari kami.. Rendang Ayam.. yuummmy~

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^