Nuffnang Ads

Tuesday, December 6, 2011

LEBAM

Tadi,dok ngah main2 eyeliner dok belek2 laa muka skali. Teringat kat member aku yg sowang nie haa. Hari tue,aku wc ngan dia cakap muka aku terok. Aku ingatkan pe laa yg teruk,muka aku byk jerawat ke? Bab aritue agak laa naik jerawat kat muka aku nie sebab pressure. Rupa ye mmber aku nie tgur pasal mata aku. Dia tnye asal mata ko nampak lebam semacam.. Hhaahaa..,aku pon jawab laa aku tido lewat and xckup tdo,mne xlebam ye,.yelaa..,kn baru habis exam. Gila kau,nk ngadap 1 ari 2paper.. Xnyenyak tdow mlm aku.
Now,aku ngah dok pikir cmane nak ilangkan mata aku yg dh serupa ngan mata panda nie.. Nak search kat google laa,pe lagi..
Panda nie tetap comey walaupun mata ye lebam,.
Kalo aku?? Comey ag ke?? Huhuuu..

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^