Nuffnang Ads

Monday, December 19, 2011

PD oh PD (Part 2)

Ohh PD..hahaa..
Okeyh masa aritue aku cerita sal aku poce kat PD yg begitu HOT uh kn.. Bkn HOT yg MELETUP uh tapi HOT bab PANAS laa.. PD uh PANAS sgt2.. Tekanan toii..
Okeyh,tok Part 2 nie aku nak cerita.. Sem nie sem LAST aku kat POLI PD.. 
I LIKE!!!

Yelaa,cepat HABIS lagi bagos kn.. Aku dah xlarat nak ngadap ASSIGNMENT,TEST,QUIZ,EXAM dan yg seiring dengannya.. Hahaaa.. Harap2 semua ye bjalan dengan lancar walaupun tanpa Si Dia.. 
Miss My Mr. Hippo.. (hahaa gedix..)


Kalo sem2 lepas, aku EXCITED sgt nak lek PD.. Mane x ye., Nak jumpa kawan2, nak b'borak sampai pagi (selagi xSubuh , xreti2 nak tido). but, now sikit FEEL nak lek PD pon aku xrasa. Lagi MALAS de laa.. Bkn sebab belajar, tp sebab MEREKA yg TERTENTU.. 
Tekanan... 


P/s:   Tekanan UPDATE pakai BERUKBAND nie.. 





No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^