Nuffnang Ads

Thursday, October 4, 2012

Aku Sendiri Pun Tak Tahu Kenapa

Since aku balik dari PD nie, aku selalu teringat perkara-perkara yang terjadi kat aku masa aku belajar dulu. Aku kalau boleh tak nak ingat, tapi 'dia' datang sendiri laa. Aku xsuka !! Sebab benda tue membuatkan aku rasa sedih. Aku ingat, aku dah lupakan perkara tue rupanta tak lagi. Masa on the way g PD pon aku de gak laa teringat tapi xde effect sangat pada aku SEBAB aku terlalu excited nak jumpa roomate aku. Bila dah balik KL lak, perkara tue bermain2 kat dalam kepala otak aku nie haa. 
Rimas aku!!

Kadang-kadang bila dah teringat uh aku layan gak. Bukan layan ape, aku cuma terpikir yang aku nie ada buat salah ke kat diaowg? Sampai diaowg marah sangat kat aku. Mulut aku memang kurang ajar sikit, tapi kalau toi la diaowg tak suka nape okeyh je dari kitaowg mula rapat. Siap ajak dok satu rumah ag ngan diaowg. Sekarang terbalik plak..Orang yang diaowg tak suka tue laa yang terbaik pada diaowg.

Perkara yang aku tak kan lupa malam terakhir aku bercakap ngan diaowg semua. Muka minah yang toi2 buat aku benci dia sampai aku mati. Aku tak cakap yang aku baik sangat tapi aku memang xpenah benci orang cam aku benci minah tue. Yang aku pelik nya, sejak minah tue rapat ngan diaowg mula berubah. Pinggir kan aku secara tiba-tiba yang mana aku sendiri tak tahu ape punca nya. Aku xsalah kan diaowg,. Aku anggap diaowg kawan aku, tapi nie yang diaowg buat kat aku terima saja. =)  Cuma tue laa, aku terkilan sangat. Kitaowg kawan dah lama tapi putus cmtue je. Tak tau pe salah aku. Paling tidak, bagi tahu laa aku pe salah aku pada diaowg yang buat diaowg marah sangat. 

Kadang-kadang aku terpikir, jahat sangat ke aku sampai diaowg leyh kata someone nie berubah sejak rapat ngan aku. Aku tak mintak pon dia berubah, aku tak penah suruh dia berubah, aku jugak xsuruh dia rapat ngan aku. Aku xkesah asal kan orang tue selesa kawan ngan aku, aku selesa kawan ngan orang tue. Kalau ada tak selesa antara kami, aku akan jarak kan diri aku ngan orang itu.

Kalau aku dapat peluang, nak je aku tanya kat diaowg semua soalan2 nie:
1.  Apa salah aku kat korang?
2.  Nape buat aku cmnie?
3.  Jahat sangat ke aku kat mata korang sampai korang leyh cakap "Dia berubah sebab rapat ngan aku".


Tapi, aku percaya semua yang berlaku nie ada HIKMAH nya. Jika hal nie tak berlaku, aku mungkin xkenal siapa kawan & siapa lawan aku. 

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^