Nuffnang Ads

Thursday, December 12, 2013

REVIEW PRODUCT - Dian'z Vitamin C & E

Assalammualaikum & hai..

Aku dah consume vitamin dalam 6-7 bulan dah. Memang best vitamin dan ia merupakan vitamin yang mampu milik laa aku cakap kat korang. Sebab apa aku cakap mampu milik?? Sebabnya harga murah je, RM80 Semenanjung / RM85 Sabah & Sarawak. Satu botol de 60 biji, makan 2 biji sehari (selepas breakfast & sebelum tidur) & satu botol nie boleh tahan sebulan. Paling penting dapat kelulusan KKM sebagai makanan tambahan dan ditanggung halal. Ia juga merupakan product Bumiputera dan dibuat di kilang bertaraf GMP.

Dian'z Vitamin C & E. Sebelah tue owner nya. Cantik kan
kulit dia.

Yang aku perasan sepanjang aku consume vitamin ni, kulit aku dah tak kering cam dulu lagi & semakin cerah. Nak kata glowing-glowing cam owner product takde laa pulak huhuu T_T. Nie, yang semangat nak consume sampai dapat kulit cam owner product ni. Hahaa.. 

Kalau nak tau, kulit kita semakin cerah bila kita consume vitamin C. Ini kerana Vitamin C & E membantu kita untuk memutihkan kulit, mengurangkan dan menghapuskan parut jerawat dan jeragat serta membantu pertumbuhan sel baru dalam badan kita. Tambahan pula, vitamin ni de kolagen ikan talapia. Sesuai untuk mereka yang alergik seafood macam aku. Hahaa.. Vitamin ini ini juga sesuai untuk semua peringkat umur tapi bukan kanak-kanak. Ibu mengandung & menyusukan juga boleh consume sebab ia adalah supplement. Tapi, sebaiknya rujuk dengan doktor terlebih dahulu sebelum consume, takut ada pape effect pada baby. Toii tak?? Hehee.

Pernah jugak laa baca komen-komen orang, kalau kita stop consume vitamin ini kulit akan kekal cantik ke? Adoii, kalau stop mesti laa makin berkurang vitamin tue dalam badan dan semestinya kulit kita akan jadi kusam. Kan??

Sesiapa nak order boleh order di Dian Pixy. Isi je form. Aku selalu order dari Dian'z Beauty Skin - Stokis Selangor.

Ini antara daripada testimoni Dian'z Vitamin C & E

Testimoni 1

Testimoni 2
Credit to: Dian-Pixy & Facebook Page - Dian Pixy Official

Sekian.

Selepas 3 bulan consume Dian'z Vitamin C & E





Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^