Nuffnang Ads

Monday, December 9, 2013

REVIEW PRODUCT - Mascara Maybelline Rocket

Assalammualaikum.

Hari ni, aku nak share pasal mascara Maybelline Rocket. Dari mula keluar kat market lagi, aku nak beli tapi ada aje halangannya. Huhu.. T_T. So, dapat je gaji bulan lepas tanpa berfikir banyak aku beli juga. Hahaa.. Akhirnya, aku dapat!! Sebelum beli aku de jugak laa usha-usha review mascara ni. ramai yang kata best. So,bertambah-tambah excited laa aku nie kan.. hahaa..  =D


Aku memang suka mascara dari Maybelline. Pada aku, senang nak apply and dia cepat kering. Tak macam mascara-mascara lain yang pernah aku try. Ada yang lambat kering dan mencomotkan sekeliling mata.. Huhuu.. Tak suka toii. Akan terjadi bila nak cepat.. Habis comot sebab tak kering lagi  T_T .

Aku beli dekat Watson berdekatan rumah aku. Haruslah beli kat Watson sebab aku nie loyal customer Watson.. hehee. Masa aku beli tue, ada offer. Hmm apa lagi dengan excited & bongkak ye.. Aku terus grab tanpa melihat abg syg yang pandang aku cam pelik je. De haku kesah?! Janji aku dapat.. Hahaa.. Teruk nya laa bakal bini dia.. Hahaa, nasib laa.

Bila dah puas memborong barang kat Watson, baru teringat nak balik.. Hahaa. Excited sangat tak sabar nak tunggu esoknya nak try pkai time g keje nanti.

Bila aku try je, first kua dari mulut aku "Wow!".. Sebabnya: 1. Senang nak apply & cepat kering. 2. Aku rasa bulu mata jadi panjang dan lentik walaupun baru sekali apply. Wah, bertambah suka laa aku. My mom pun cakap benda yang sama.. Kantoii pakai mascara aku without told me. Takpe, kami memang camtue. Dah pakai baru bagitau.. Hahaa =D.
Nampak tak perbezaannya? Ke aku sorang je yang terperasan
nampak perbezaannya T_T 
Mascara Maybelline Rocket ni jugak senang nak cuci. So tak payah laa nak kena berjam-jam duk bersihkan cam sesetengah mascara. Dah cuci pakai makeup remover pon still de sia-sia nya.


Rate aku leh bagi 5/5 sebab memang best.

^_^



















Terima kasih sebab sudi baca my entry ^_^ xoxo


No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^