Nuffnang Ads

Monday, December 16, 2013

REVIEW PRODUK - AURA WHITE PURE L GLUTATHIONE 900,000 MG

Assalammualaikum..

Hai, Hari ni aku nak review pasal produk Aura White. Duta produk nie kan Hanez Suraya. Ok, aku bukan nak cerita pasal duta dia, aku nak cerita pasal produk Aura White nie. Antara produk dari Aura White nie adalah Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG, Aura White Pure Gluta Chocolate Indulgence, Aura Shine, Aura Slim Icy Cool Shaping Gel, Aura Slim Shake & Aura Slim Shake Plus Prebiotic Fibre. Ini yang aku tahu laa. Mungkin ada lagi, korang boleh seacrh sendiri okey? 

Hanez Suraya - Duta Aura White
Okey, yang aku nak review adalah Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG. Bukan aku yang consume tapi ibu aku. Aku tengok ibu aku hari-hari so aku takde la nampak perubahannya. Ibu aku dah consume Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG ni lebih kurang sebulan plus. Sebelum nie, dia pernah consume pastu dia stop sebab tetiba penyakit malas nak shake tue datang hihiii T_T. Konon nak makan yang terus telan. Hehee.. Pastu, mungkin dia rasa  Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG lagi best kot. So, ibu aku consume balik Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG ni. 

Aura White Pure L-Glutathione
900,000 MG
Nak dijadikan cerita, time ibu aku dengan jiran aku borak-borak petang, jiran aku tegur kulit muka my mom. Dia tegur yang muka my mom nampak cerah dan parut jerawat pon dah berkurang. Dia tanya laa my mom consume apa.. Bila my mom cerita kat aku, aku kata mungkin sebab my mom consume Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG & my mom juga tempek bedak Tanaka kat muka dia lepas mandi tengahari dan sebelum tido malam. Boleh baca entry aku yang lepas pasal bedak Tanaka Myanmar nie. Aku pon apa lagi, sibuk laa nak tilik-tilik muka ibu aku, memang muka ibu nampak cerah dan kurang berjerawat. Parut jerawat pun semakin pudar. Makin cun laa..

Antara Kebaikan Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG:

FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia.

*50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
* memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
* menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
* mengurangi kedutan dan garis2 halus
* mengecilkan pori2 kulit
* menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
* meningkatkan sistem imunisasi badan
* mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
* mengatasi masalah jerawat dan jeragat
* mengurangi sakit radang/sendi
* mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
* sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
* membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
* mengurangi kolesterol
* menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
* meningkatkan kualiti tidur
* sesuai untuk lelaki dan wanita

Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!

Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!

FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.

CARA PENGAMBILAN:
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.
2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang
3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.
4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.
5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

Ini antara testimoni Aura White Pure L-Glutathione 900,000 MG:

TESTIMONI 1

TESTIMONI 2

TESTIMONI 3
Kalau nak beli boleh laa contact mana-mana stokis ataupun agent. My mom beli dari Sis Dina Shah-dania untuk area Bandar Sri Damansara. Untuk Terengganu boleh contact member aku Wan Nurbazilah.

Sekian.

Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

My Mom

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^