Nuffnang Ads

Monday, July 7, 2014

REVIEW - K-Colly Sweet 17 Collagen

♥ Assalammualaikum 

Hai, semua!! Seperti yang sedia maklum sebelum nie, aku consume Dian'z Vitamin C & E. Nie aku saja pulak nak try K-Colly Sweet 17 yang semakin meletop-letop nie. Hasilnya, memang tak mengecewakan. No wonder laa Fatiya Latiff a.k.a Ariana Rose tue obses sangat dengan K-Colly nie. Hehe. Jom kita kenal-kenal dengan product K-Colly Sweet 17 Collagen nie. Kalau tak kenal, maka tak cinta laa kan.. Jom!!


Product K-Colly Sweet 17 kini makin dikenali sebagai supplement yang mampu memperbaiki dalaman dan kecantikan kulit luaran seseorang wanita. Penggunaan skincare yang bagus sahaja tidak mencukupi kerana tanpa kesihatan yang baik, ia akan merencatkan penampilan dan mengurangi keserian wajah individu terbabit. Justeru, amalkan pemakanan yang seimbang, minum cukup air, elakkan masalah yang boleh menyebabkan tekanan/stress serta mendapatkan rehat/masa tidur yang berkualiti adalah asas untuk kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari.




ANTARA KEHEBATAN K-COLLY SWEET 17 COLLAGEN 1,000,000MG
  • Pencerahan kulit yang berkesan antara seawal 3 hari
  • Membantu memulihkan kulit rosak, kusam, bermasalah
  • Memulihkan kulit yg tidak anjal, kendur dan kering
  • Menghilangkan kedutan kecil dan garis halus di tepi mata
  • Mengurangkan masalah jeragat atau jerawat di muka
  • Menghilangkan rekahan dan kedutan kulit selepas bersalin
  • Memberikan tenaga sebenar yg cergas sepanjang hari
  • Baik untuk ibu-ibu yg hamil atau menyusukan anak
  • Mengurangkan masalah selulit, parut atau kesan kehitaman
  • Mengurangkan kesakitan ketika haid / sengugut
  • Menghilangkan kegelupasan di bahagian muka
  • Memperbaiki struktur bahagian bibir yg kering dan merekah
  • Meningkatkan imunisasi badan / cegah penyakit
  • Mengurangkan kesan rekahan di bahagian tumit/telapak kaki
  • Mengecilkan pori2 kulit kesan drpd kerosakan kulit
  • Melambatkan proses penuaan sejajar dgn keanjalan kulit
  • Sesuai untuk lelaki mahupun wanita/remaja
  • Memberikan keyakinan diri apabila masalah kulit dapat diatasi
CARA PENGAMBILAN:
Just ambil 1-2 scoop sehari masukkan ke dalam mulut secara perlahan-lahan. Biar 3-5 saat, serbuk itu akan cair dengan enzim air liur dan lebih cepat meresap ke dalam salur darah berbanding dengan cara meminum dengan air. Makan sejam sebelum sarapan dan tidur. Mudah je kan??


Okey, sekarang testimoni daripada aku sendiri pulak ^_^
Dah nak dekat sebulan dah aku consume KColly. Memang dapat rasa keberkesanannya. Rasa pun sedap. Rasa macam buah anggur pun de, masam-masam manis sebab banyak stem cell & extract berry dalam product nie. Sebab tue rasa macam gula-gula. Sweet sangat!! ^_^. Bila bangun tido pagi-pagi pulak, kulit muka dah kurang berminyak, masa tue baru consume 4 hari. Cerah tue, aku tak perasan pulak, tapi parut jerawat dah semakin pudar. Itu sangat bagus. Lagipun, aku baru tukar product skincare. Sekarang aku pakai Secret Key Starting Treatment Essence. Product nie pon best jugak & from Korea. Kombinasi yang hebat bukan? Hehehe.. Nanti aku review pasal product Secret Key Starting Treatment Essence pulak ok? Kepada mereka yang allergi seafood macam aku, pun boleh consume this product. Takde masalah. 1 jar pulak leh tahan 2 bulan tapi bergantung pada penggunaan korang laa.. ^_^ Kan dapat berjimat tue, bila 1 jar boleh tahan 2 bulan.. My mom pon consume KColly. Kelaaasssss!! Hehehe ^_^


Kalau korang nak beli, boleh beli dengan Sis Dina untuk yang tinggal di area Bandar Sri Damansara/KL or Wan Nurbazilah Sabihah untuk area Kuala Terengganu. Pastikan korang semua beli yang original okey? Sekarang nie K-Colly dah buat packaging baru taw.. Comel sangat!!






Dari segi harga pulak, harga market online RM100-RM130 & harga pasaran luar pula, RM130-RM169. Mengikut daripada yang aku wat simple survey laa. ^_^

Selepas 4 hari consume K-Colly - no filter
Ini panduan untuk consume time bulan puasa ^_^
p/s: Untuk product review nie, ikhlas daripada aku sendiri & pengalaman aku menggunakan product serta tak dibayar oleh mana-mana pihak. 

Sekian untuk entry kali ini.
Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

2 comments:

  1. cantiknya kulit sis :)
    jemput singgah ke blog saya, saya ada buat review untuk supplement satin skinz :)

    http://dreaminglovers.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sy ada menjual k colly yg original dan murah...sms/whatsapp 017-4164030

    ReplyDelete

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^