Nuffnang Ads

Saturday, July 19, 2014

Shopping Raya Again!!

♥ Assalammualaikum 

Hai korang!! Ingat lagi tak hari tu aku de post pasal website shopping online yang murah gila tue.. Website tue aku tau daripada my favorite blog. So bila dah godek-godek, tergoda pulak untuk membeli. Bila barang sampai mesti laa suka kan? Barang tue, aku address kan ke office aku. Malas letak address rumah takut kacau ibu tido ke rehat ke..

Bila aku bawak balik barang and cerita kat my mom pasal website nie, my mom macam tergoda jugak dengar kemurahan barang-barang yang ditawarkan. Lepas berbuka, dua beranak nie masuk bilik amek tab dan mula laa mencuci mata di website www.nile.com.my and my mom memang khusyuk gila usha barang. Aku ingat ibu aku tue nak usha je, bab dia online shopping nie kureng sikit kalau anak dara dia nie ye laa. Meroyan tambah-tambah kalau murah-murah cam kat Nile. Haha.. 

My mom  takde laa beli banyak, dia beli mana yang dia berkenan je. Nanti jejalan leh shopping lagi. Check it out apa yang my mom beli di Nile.
Tak sabar !! Hehehe
Trendy Woman Flat Shoes (Black) - RM 27.50
Irregular Length Short-sleeved T-Shirt - RM 18.50
Lady Cute Earing (Pink) - RM 2.90
Service Nile nie memang bagus tau tak. Hari Rabu (malam) my mom order, Jumaat dah sampai barang. Nak COD pun boleh, terpulang pada masing-masing. Nilkasi free postage kalau korang beli minimum RM48. Cepat!! Promotion sampai Isnin nie je!!



p/s: Korang taknak ke shopping raya kat www.nile.com.my. Murah-murah tau barang dia, korang tengok laa pasti tergoda. My mom yang tak suka shopping online tue pon leh tergoda ni kan pulak korang-korang yang suka shopping online ^_^ 

Sekian untuk entry kali ini.
Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^