Nuffnang Ads

Tuesday, September 9, 2014

Review - Oriderm Malaysia

♥ Assalammualaikum 

Hai semua!!

Lamanya aku tak update blog aku nie. Sibuk sangat kat opis padahal main game je kejenya. Time cuti pulak asyik kua berjalan sampai takde masa nak on laptop padahal malas. Korang pernah dengar tak product Oriderm. Product nie berasaskan bahan semulajadi. Korang boleh baca di entry aku yang lepas pasal product skincare Oriderm nie. Aku pun salah seorang pengguna product skincare Oriderm & sangat ohsem!! Now, adik aku pon dah pakai skincare Oriderm selepas dia buat  detox treatment facial.

Muka adik aku pon dah meletop sekarang. Muka ibu aku lagi laa meletop-letop sekarang nie.. Suka sangat tengok muka ibu sebab kulit muka dia sekata je colornya..Lebam bawah mata dia pun dah berkurang & glowing je.. Makin muda siot kulit muka omak den sejak pakai skincare set anti-aging Oriderm nie. Wahh, sangat-sangat jeles nie T_T

Adik aku pakai mask - masa 1st detox treatment facial

Kiri - muka sebelum facial kali kedua
Kanan - Semasa dia buat facial kali kedua (dah kurang bahan kimia di muka)

Ni pulak ayah masa 1st buat detox treatment facial - banyak toii toxic kat muka ayah
mungkin sebab ayah banyak terdedah dengan aktiviti luar. Pergi keje pulak naik moto kena
asap moto, kereta, lori & segala pencemaran yang ada laa..
Nie namanya MR2 Black Gold Mask. Product baru Oriderm Malaysia
Nie laa rupanya bila pakai. Aku & adik jadi orang minyak ^_^
MR2 Black Gold Mask nie bagus tau sebab boleh mencerahkan kulit, melembapkan & menghaluskan texture kulit. Ia juga boleh mengeluarkan segala kekotoran yang tersumbat di dalam liang roma & mengurangkan cela-cela hitam pada wajah. Ia sangat segar apabila memakainya. "Charcoal bamboo" adalah salah satu bahan yang digunakan di dalam product ini juga bertindak sebagai bahan yang boleh memutihkan dan mengecilkan pori-pori di wajah. Kita juga boleh melihat & merasai perubahan pada kulit selepas menggunakannya.

Selain itu, Oriderm Malaysia juga telah mempunyai serum teenager set yang baru iaitu serum tea tree oil. Adik aku pakai set yang baru nie laa sebab muka dia banyak jerawat.

Gambar atas (green): Sesuai utk kulit sensitif & berminyak.
Gambar bawah (light green): Serum tea tree oil & sesuai utk muka yang berjerawat
Kalau korang lebih lanjut pasal product skincare Oriderm Malaysia boleh usha di Intagram diaorang Oriderm Malaysia or contact Madam Juanne (016-422 4439). She is very nice person , aku suka sangat!! Masa first jumpa pon dah rasa macam lama kenal pulak. Hehehe.

Kami satu family di Oriderm Malaysia ^_^



Sekian untuk entry kali ini.
Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo



No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^